Rematada a corrección achego tarefas para que fagades esta nova semana. Lembrade que a data límite de entrega será o venres 27.
Comezamos cunha comprensión escrita que achego a continuación. Deberedes ler o texto do Menú con detención e responder aos seis apartados posteriores. Empregado o dicionario en liña se é necesario (O exercicio da parte de abaixo de produción oral non tedes que facelo).
A seguinte tarefa consiste en completar unha táboa coa información que extraiades do texto previo que inclúo. Na táboa debedes indicar o que come (nourritures) e bebe (boissons) esa persoa en distintos momentos da xornada: no almorzo (pétit-déjeuner), comida (déjeuner), merenda (goûter) e cea (dîner); escribindo a hora concreta (heures) ou momento aproximado en que o fai, como recolle o texto.
Juliette
décrit ce qu´elle mange dans la journée
Le
matin, je prends mon petit-déjeuner à sept heures. Je mange des tartines à la
confiture. J´aime la confiture à la fraise. Le week-end, je prends aussi des
céréales ou des croissants, ça dépend. Je bois un jus d´orange ou du lait.
Á midi,
je mange à la cantine du collège. On mange, par exemple, des carottes râpées et
du poulet avec du riz. Comme dessert, je mange un fruit. Normalement, on boit
de l´eau.
À cinq
heures, je prends un goûter. Je mange du pain et si j´ai faim des chocos, et je
bois du coca ou de l´eau minérale.
Le
soir, au dîner, on prend de la soupe, du poisson ou de la viande et des
légumes. On boit de l´eau.
Recopie la grille et complète.
Repas
|
Heures
|
Nourritures
|
Boissons
|
Petit-déjeuner
|
|
|
|
Déjeuner
|
|
|
|
Goûter
|
|
|
|
Dîner
|
|
|
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario